Известие

Collapse
No announcement yet.

Диагноза на Турбина помощ колеги

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    А датчик за детонации няма ли?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Мисля, че имаше клапанче, което управлява турбото. Възможно ли е то да ти е дало проблем?
      Да възможно е преди проблема пръсках електрическите връзки на Пиербурга с омаслител против ръжда, и забелязах че и малките маркучи излизащи от клапата са с трещина ше ги сменя да видя след туй как ще се представи
      1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

      Comment


      • #33
        Пробег 1000км маслото намаля 350мл доволен съм от Мобил1 10W-60 synt, преди беше 1л с гастрол 10W-40 synt,
        1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

        Comment


        • #34
          Колега докъде стигна с ремонта на турбото.А също така интересува мв от къде си набави частите за турбото

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от alex37 Покажи съобщение
            Пробег 1000км маслото намаля 350мл доволен съм от Мобил1 10W-60 synt, преди беше 1л с гастрол 10W-40 synt,
            Сериозен разход на масло.Турболадер проблеме.....

            ---------- Post added at 09:04 ---------- Previous post was at 09:02 ----------

            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Незнам за кой път ма айде пак - всяка турбина върви по следния начин - топлата част заедно с оста вървят комплект сваляема е само студената част ! И след такава интервенция дори си трябва баланс! По друг начин казано колега от турбината която си намерил е използваема само студената перка
            Това значи друга турбина.Няма кой в БГ да ти я балансира ида изкара 300000км.Нищо не е като оригиналното.
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #36
              няма проблеми проблеми засега колеги карам с старата турбина (на 1000км 250-300мл масло-нормално си е) другИте две турбокомпресори са в резерва ми ,
              В тези дни се занимавам с боядисване на траверса резервна , от вчера и то е в резерва ми
              Attached Files
              Last edited by alex37; d.m.y г., 12:09.
              1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                А датчик за детонации няма ли?

                преди 2,3 дена правих профилактичен преглед на ел.
                инсталацията и по случайност открих че щепселите на
                2'ия детонационен сенсор и сенсора за височинна
                коректировка(алтиметър на турбото са разменени , и цели 10000км съм я карал тъй, ама че здравИ са тез турбо шестаци
                Такива си ти работи (ше пиша какви са впечетленията)
                1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                Comment


                • #38
                  днес гледах и видях че Wastegate клапата е заяла металната пръчка е крива и допира главата , като тест дадох налягане с крачната помпа не се отвори , Оправих
                  го супер стана ,сега отваря , монтирах го ,

                  предИ беше стигнало дори 20psi (за части от секундата) okolo 1.3 -1.4 bara и имаше детонации и след това загуба на мощност ,

                  сега колкото И да натискам педала не минава 7-8psi около 0.5 bar ,
                  туй че малко долу остава и не достига до 15psi около
                  1bar , по всяка вероятност Има проблем в детонационния датчик
                  Last edited by alex37; d.m.y г., 12:30.
                  1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                  Comment

                  Working...
                  X